Vitaminkick!

Idag är det endel att stå i på jobbet och jag gör mitt bästa för att hantera allt på bäst sätt. För mig är det viktigt med hållpunkter under arbetsdagen och eftersom jag är löjligt glad för mat, så är det viktigt att lunchmaten är något att se fram emot. Idag fick jag inte med någon matlåda, vilket annars är vanligast i mitt fall. Jag gillar att man vet vad man får och försöker samtidigt vara lite ekonomisk. Alla pengar man skulle ha lagt på lunchmat kan glatt spenderas på något roligare! Idag blev det dock lite hämtlunch på bekostnad av min goa chef, en klassisk ceasarsallad. Kändes lagom! Som mellanmål nu på eftermiddagen blir det lite bär med mjölk! Note to self; ha alltid lite mellanmål i jobbkylen...ångras aldrig till eftermiddagskaffet! I eftermiddag ska jag nog träna lite styrka eller sticka ut på en löptur...
(bilden lånad av Daniel Paris www.finest.se/danielparis)
När det är gjort tänkte jag att jag ska specificera lite noggrannare vad mina mål är framöver med jobb, träning och annat smått och gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0