Godmorgon världen!

Idag är det måndag, en nystart för många människor. Nu är det dags att "ta tag i livet", äta nyttigt, träna, prestera på jobb eller i skolan,fixa hemma varje kväll efter jobbet, se fräsch och fixad ut varje dag...listan kan göras lång! Jag är inget undantag för denna måndagskänsla som kryper sig på, men jag börjar inse att om jag måste "börja om" varje måndag alla årets 52 veckor, så kanske det inte går så himla bra ändå...Jag är nyss fyllda 25 år gammal, jag har alla möjligheter att forma mitt liv så som jag önskar att det ska se ut. Visst har jag det bra idag, men mycket skulle kunna vara annorlunda. Jag tänker använda denna blogg som en motivation för mig själv att forma min vardag så att den känns meningsfull och inte som ett måste. Jag har några mål, dessa kommer jag ta upp här allt eftersom. Idag är det måndag och jag börjar om...förhoppningsvis för sista gången på mycket länge! Jag började min morgon med att vakna motiverad nog att promenera till jobbet. Det handlar om en timmas promenad och i skrivande stund är den avklarad sedan ett par timmar. Detta kanske ska bli en vana, ett par dagar i veckan iallafall.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hög igenkänningsfaktor. Lycka till med att göra nystarten till din sista. Heja heja!

2011-09-19 @ 15:59:25
Postat av: Anonym

Det är en utmaning!!!Heja ! Erfarenheten har kunskaper och kompetenser.

2011-09-20 @ 11:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0