Fixa & Trixa

Nu var det ett par dagar sedan jag började skriva här och nu har jag tänkt igenom upplägget lite mera och kan fortsätta att skriva. Har nyss kommit hem från jobbet och står nu i valet och kvalet mellan att helgstäda idag eller imorgon. Gör jag det idag är det ju klart när jag kommer innanför dörren imorgon och det är en härlig känsla, å andra sidan har jag lite annat att fixa med ikväll...(har man alltid när man ska städa). Dessutom kommer det ner ett par vänner till helgen, så imorgon kan det vara lite bråttom att sno ihop en middag innan de dyker upp i farstun. Hmmm....jag besvarade nog min egen fråga här just...jag måste städa idag :( I övrigt har veckan flutit på på många sätt, mycket motion och frisk luft, bra dagar på jobbet men ganska konstigt matintag faktiskt, men det är inget att grubbla över...så blir det ibland. Jaha...fram med skurhink och dammtrasa då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0